Ryhti Kuntoon -verkkovalmennus

 

Treenaa ryhti suoraksi ja sano hyvästit niskavaivoille, someniskalle ja emännänkyhmylle.

 

Ei ylimääräisiä tukia tai vöitä, joilla saat vain hetkellistä helpotusta, vaan tehokkaat harjoitteet, joilla rakennat vahvan ja näyttävän ryhdin, joka pysyy!

 

Ulkoinen olemuksesi kohenee välittömästi ja tunnet, kuinka kehosi tuntuu itsevarmalta.

 

L√§hde mukaan t√§st√§ hintaan 39‚ā¨

Koetko, että pääsi työntyy eteen näyttöpäätetyössä tai somettaessa? Samalla myös hartiat jumittuvat? Huomaatko istuvasi lysähtäneessä asennossa? Väsyykö yläselkä, etkä jaksa kannatella itseäsi pitkiä aikoja? Koetko, että huonon ryhdin vuoksi olemuksesi on veltto ja väsynyt?

 

Haluatko viettää työpäiväsi ja arjen ilman ikäviä hartiajumeja?

Tuntea oman kehosi jämäkältä ja itsevarmalta?

Saada virkeyttä arkeen?

 

Olet saattanut kokeilla erilaisia ryhtitukia paremman asennon tavoitteluun, venyttelyä tai hierontaan jumeihin, mutta nämä eivät olet auttaneet kuin ehkä hetkellisesti.

 

 Ryhti Kuntoon -verkkovalmennus kuljettaa sinut ikävistä niska-hartiajumeista sekä lysähtäneestä asennosta kohti jämäkkää ja kivutonta kehoa.

 

Hei! Olen Heli ja sinun ryhtivalmentajasi!

Minäkään en valitettavasti ole saanut parhaita geenejä syntymälahjaksi ja tästä syystä myös minulla on taipumus emännänkyhmyyn, jonka vuoksi olen joutunut koko ikäni harjoittelemaan, jotta tämä vaiva pysyisi loitolla. Lisäksi oma työni manuaalisena terapeuttina, jossa olen joutunut tekemään paljon työtä etukumara-asennossa ei ole ainakaan helpottanut tilannettani positiivisella tavalla. Voit verrata tätä asentoa esimerkiksi pitkäaikaiseen näyttöpäätetyöhön ja varmasti tiedät, kuinka paljon etukumara-asento, erityisesti pään eteenpäin työntyminen, rasittaa niska-hartian aluetta sekä yläselkää.

Ammattilaisena ymmärrän harjoittelun merkityksen ennaltaehkäisyssä ja siitä syystä harjoittelu on ollut minulle välttämätöntä. Olen pystynyt pitämään niska-hartiaseudun vaivat kurissa ja lisäksi pidän siitä, miten harjoittelu on luonut minulle jämäkän ja hyväryhtisen kehon.

Olen koulutukseltani OMT-fysioterapeutti eli erikoistunut erilaisiin tules-vaivoihin, kuten niska-hartiaseudun, olkapäiden ja alaselän ongelmiin ja vaikeisiin kiputiloihin. Haluan katsoa asioita kokonaisuutena ja nähdä uusia näkökulmia positiivisuuden kautta eikä ongelmakeskeisesti. Ongelma ei ole ongelma. Se on asia, joka ratkaistaan.

Minulla on työkokemusta lähes 30 vuotta ja kasvokkain tapaamisia on ollut vähintään n. 60 000. Koen, että nyt on oikea hetki jakaa osaamistani myös sinulle. Tärkein tehtäväni on kulkea sinun rinnalla kohti terveempää ja onnellisempaa arkea.

Ohjelma sisältää:

  • Erikoiskoulutetun fysioterapeutin suunnittelema harjoituskokonaisuus, jonka avulla p√§√§set eroon jumituksista ja¬†saat hyv√§n ryhdin
  • Harjoittele 3 kertaa viikossa 15 minuuttia kerrallaan ja¬†n√§et v√§litt√∂m√§n muutoksen ryhdiss√§si¬†
    • Valmennus sis√§lt√§√§ 4 eri osiota, joista jokainen keskittyy eri ydinkohtiin¬†hyv√§n ryhdin rakentamisessa
    • Ensimm√§inen osio sis√§lt√§√§ perustat hyv√§n asennon rakentamiseen
    • Toisessa osiossa treenataan p√§√§n asennon¬†hallintaa, jolla saat suoremman ja vahvemman niskan
    • Kolmas osio sis√§lt√§√§ kehoa avaavia harjoitteita, jotka ovat tyypillisesti t√§rkeit√§ hyv√§n ryhdin rakentamisessa
    • Nelj√§nness√§ osiossa harjoitellaan lihaksistoa vahvistavia liikkeit√§ erityisesti niille alueille, jotka auttavat pit√§m√§√§n kehosi hyv√§ss√§ asennossa ilman ulkoisia tukia
  • Ohjatut videoidut harjoitteet, joihin voit palata aina halutessasi
  • Harjoitusvideoissa liikkeen suorittamisen ohjeet ovat selitetty tarkasti, jolloin pystyt tekem√§√§n liikkeet oikein
  • Ohjelma j√§√§ k√§ytt√∂√∂si loppuel√§m√§n ajaksi ja voit palata siihen aina, kun ryhdin kohentaminen on paikallaan

 

Niille, jotka haluavat syventyä aiheeseen, olemme koostaneet tiiviin tietopaketin

Lyhyen opetusosion avulla saat lisää tietoa ryhtiin liittyvistä taustatekijöistä. Näiden ymmärtäminen auttaa sinua motivoitumaan ennaltaehkäisevään harjoitteluun.

 

Saat siis selkeät ja helpot harjoitteet, joiden avulla voit kotoa käsin hoitaa ryhtisi kuntoon. 
 
Erikoiskoulutetun fysioterapeutin ammattitaidolla suunniteltu ohjelma, jossa emme vaivaa päätäsi vaikealla ammattisanastolla, vaan käytämme selkeää ja yksinkertaista kansankieltä.
 
Ohjelma sisältää kaiken tarvittavan, mitä hyvän ryhdin rakentaminen vaatii!

 

Treenaa ryhti kuntoon ja huomaat eron olemuksessasi heti!

Ryhti Kuntoon -ohjelma antaa sinulle kaiken tämän:

‚úĒÔłŹ Miten saavutat hyv√§n asennon vaikka silloin, kun kehosi on lys√§ht√§nyt

‚úĒÔłŹ¬†Miten p√§√§set eroon niska-ja hartiaseudun ja yl√§sel√§n jumituksista

‚úĒÔłŹ¬†3¬†tapaa saavuttaa hyv√§ ryhti

‚úĒÔłŹ¬†Miten saavutat¬†vahvemman kehon

‚úĒÔłŹ¬†Totuus hyv√§st√§ ryhdist√§

‚úĒÔłŹ Mit√§ tehd√§, jos vaiva on ollut jo kymmeni√§ vuosia

‚úĒÔłŹ¬†Kuinka ymm√§rr√§t keskiasennon merkityksen hyv√§n ryhdin yll√§pit√§miseksi

‚úĒÔłŹ¬†Opit menetelm√§t, joilla pystyt hakemaan hyv√§n ryhdin heti ja ulkoinen olemuksesi muuttuu v√§litt√∂m√§sti

‚úĒÔłŹ¬†Huomaat, kuinka kehosi tuntuu¬†kevyemm√§lt√§ ja luonnollisemmalta

‚úĒÔłŹ P√§√§set pompp√∂vatsaolemuksesta solakkaan ja n√§ytt√§v√§√§n asentoon

‚úĒÔłŹ¬†Miten sanot hyv√§stit lys√§ht√§neelle asennolle¬†

‚úĒÔłŹ Kuinka p√§√§set eroon em√§nn√§nkyhmyst√§

"K√§rsin ryhtiongelmista ja pikkulapsi arjessa on ollut haasteita l√∂yt√§√§ sopivaa aikaa jumpata. T√∂rm√§sin Verkkofyssarin Ryhti Kuntoon -ohjelmaan, joka vaikutti asiantuntevalta. Ohjelma on ollut juuri sellainen, kun toivoin ja niskas√§ryt ovat helpottaneet, kiitos!" ‚Äď Katja

"Ryhdin ja niska-hartiaseudun ongelmat vaivasivat ja halusin l√§hte√§ kehitt√§m√§√§n ryhti√§ paremmaksi ja saada sit√§ kautta parempaa oloa kehoon. N√§in Verkkofyssarin mainoksen ja vakuutuin. Ohjelma on ollut selke√§ ja hyv√§ ja sen avulla olen saanut niskani kuntoon." ‚Äď Petteri

"Minulla oli haasteita huonon ryhdin, hartiakipuje ja p√§√§ns√§rkyjen kanssa ja etsin apua n√§ihin vaivoihin. N√§in Verkkofyssarin mainoksen Ryhtiohjelmasta ja p√§√§tin tehd√§ her√§teostoksen! Ohjelma on ollut oikein hyv√§, video-ohjeet toimii ja liikkeit√§ on monipuolisesti. Olen vasta reilu viikon tehnyt harjoituksia, mutta huomaan ett√§ etenkin istuessa tulee etsitty√§ parempi asento useammin kuin ennen." ‚Äď Hanna

Voit maksaa ryhtiliivist√§ jopa yli 80‚ā¨ ja saat sill√§ vain hetkellisen helpotuksen oloosi, kun pid√§t sit√§ p√§√§ll√§si.

Tai voit k√§yd√§ hieronnassa muutaman kerran ja maksaa siit√§ reilun 100‚ā¨. Saat hyv√§n olon,¬†mutta usein¬†oireet palaavat.

Näillä keinoilla saat siis hetkellistä helpotusta olotilaan ja jumeihin, mutta ne eivät kuitenkaan korjaa ongelman juurisyytä.

 

Nyt saat moninkerroin edullisemman ratkaisun, jolla korjataan huonon ryhdin tyypillisimmät juurisyyt, vahvistetaan ryhdin kannalta oikeita lihaksia ja  kohennetaan olemusta! 

 

Huomaat, kuinka kivut ja jumit etenkin niska-hartiaseudun alueelle vähenevät, asentosi ei ole enää lysyssä, vaan kehosta kasvaa jämäkkä ja kivuton!

 

Lähde mukaan Ryhti Kuntoon -kurssille, jossa on kaikki tarvittavat harjoitteet ja ohjeet yhdessä paketissa.

 

Hinta¬†vain¬†39‚ā¨!

 

Ja ohjelma jää käyttöösi loppuelämäksi!

 

Pääset mukaan ohjelmaan klikkaamalla ostonappia jolloin siirryt maksusivulle. Valitse itsellesi sopiva maksutapa ja oston jälkeen saat valmennuksen tunnukset ja kirjautumissivun sähköpostiisi. Ohjelma jää käyttöösi loppuelämäksi.

Meill√§ k√§y maksuv√§lineen√§ my√∂s Smartum, ePassi ja Edenred -maksutavat. Katso maksuohjeet T√ĄST√Ą.

Mik√§li sinulla on mit√§ tahansa kysytt√§v√§√§, ota rohkeasti yhteytt√§ [email protected]

Lähde mukaan tästä

Näin valmennus toimii ja pääset mukaan:

 

ūüĎȬ†Klikkaa ostonappia jolloin siirryt maksusivulle. Valitse itsellesi sopiva maksutapa ja t√§yt√§ maksutiedot

ūüĎȬ†Meill√§ k√§y maksuv√§lineen√§ my√∂s Smartum, ePassi ja Edenred -maksutavat. Katso maksuohjeet¬†T√ĄST√Ą.

ūüĎȬ†Oston j√§lkeen saat¬†ohjelman tunnukset s√§hk√∂postiisi

ūüĎȬ†Kun kirjaudut sis√§√§n¬†verkkovalmennukseen,¬†l√∂yd√§t sielt√§ kaikki ohjelmat sek√§ opetusosion

ūüĎȬ†Teet harjoitusohjelmia 3 kertaa viikossa vain 15 min ajan ja huomaat¬†eron olemuksessasi heti!

ūüĎȬ†Harjoitteet ovat suunniteltu k√§yp√§hoitosuosituksen mukaisesti, yleisesti hyv√§ksytyill√§ malleilla.

ūüĎȬ†Voit tehd√§ harjoitteet juuri silloin, kun sinulle itsellesi sopii

ūüĎČ Harjoitusohjelmat¬†ja muu materiaali j√§√§v√§t k√§ytt√∂√∂si loppuel√§m√§ksi

ūüĎȬ†Jokainen harjoite on videona ja selke√§sti ohjeistettuna, joiden avulla on helppo harjoitella

LIS√ĄKSI MEILL√Ą ON 30 P√ĄIV√ĄN TYYTYV√ĄISYYSTAKUU!

Koska olemme varmoja siitä, että saat tuloksia valmennuksemme avulla, niin annamme sinulle 30 päivän tyytyväisyystakuun, jotta voit kokeilla valmennusta riskittömästi.

Mikäli kokeilujakson jälkeen tuntuu siltä, että et ole tyytyväinen tai saanut tuloksia valmennuksessa, niin ilmoita siitä ja palautamme rahasi. Emme vaadi erikseen syytä palautukseen.

Tiesitkö, että huono ryhti vaikuttaa koko kehon lihastasapainoon?

Huono ryhti ja huonot asennot voivat saada aikaan lihasepätasapainoa, mikä saattaa oireilla kipuna ja johtaa liikkeiden rajoittumiseen. Rajoittuneet liikkeet puolestaan aiheuttavat lisää kireyksiä ja heikkouksia eri puolille kehoa.

Tasapainoinen lihaskunto onkin edellytys ryhdin säilymiselle ja selkärangan hyvälle asennolle. Kun ryhti pysyy hyvänä kaikissa asennoissa, kuormitus kohdistuu selkään mahdollisimman tasapuolisesti. Hyväryhtinen pystyy käyttämään lihaksia tehokkaasti kävellessä, istuessa ja nostotyössä.

Vaikka meillä jokaisella on omanlainen ryhti ja sen mahdolliset ongelmat ovat erilaisia, niin voimme kuitenkin saavuttaa hyvän ja yksilöllisen ryhdin kohdennettujen harjoitteiden avulla.

Kenelle tämä Ryhti Kuntoon -ohjelma oikein on, onko siitä minulle apua?

Jos tunnistat itsesi seuraavista asioista, tämä ohjelma sopii sinulle erinomaisesti...

 

ūü󣬆Hartiajumia esiintyy ty√∂p√§iv√§n p√§√§tteeksi

ūü󣬆K√§rsit huonosta ryhdist√§

ūü󣬆Et jaksa kannatella asentoa kovin pitk√§√§n ja keho lys√§ht√§√§ huonoon asentoon

ūü󣬆Tunnet olemuksesi veltoksi¬†

ūü󣬆Huomaat, ett√§ p√§√§ ty√∂ntyy jatkuvasti eteen mm. puhelinta selatessa

ūü󣬆Yl√§selk√§ on py√∂re√§ ja olkap√§√§t¬†k√§√§ntyneet sis√§√§np√§in

ūü󣬆Yl√§selk√§√§ jomottaa jatkuvasti

ūüó£ Sinulla on em√§nn√§nkyhmy

ūüó£ Olet kokeillut venytell√§ hartioita, mutta¬†se ei ole auttanut ongelmaan

ūü󣬆N√§ytt√∂p√§√§tety√∂ss√§¬†hartiat menee jumiin ja v√§syy helposti¬†

ūüó£ Olet kokeillut hierontaa ja saanut hetkellisen helpotuksen, mutta vaiva palaa

VAIVOISTA VOITTOON VERKOSSA.

 

Lähde nyt mukaan ja hoida ryhti kuntoon!

Yksinkertaiset, mutta tehokkaat ja toimivat harjoitteet, joiden avulla pääset hartiajumeista pois ja rakennat vahvan sekä näyttävän ryhdin, joka pysyy!

 

Ryhti Kuntoon -kurssin hinta¬†vain 39‚ā¨!

 

Ohjelma jää käytöösi koko loppuelämän ajan!

Valitse itsellesi sopiva maksutapa ja liity mukaan. Meill√§ k√§y maksuv√§lineen√§ my√∂s Smartum, ePassi ja Edenred -maksutavat. Katso maksuohjeet T√ĄST√Ą.

 

Kyllä, haluan mukaan!